Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Polska (praca zdalna na pełen etat)

Jeżeli jesteś osobą, która chętnie współpracuje z innymi ludźmi i lubi im pomagać, a także jesteś wysoce zorganizowany, to jesteś osobą, której szukamy. Poszukujemy bowiem osoby do współpracy z Klientami, która będzie doradzać jak korzystać z systemu Printegy MIS w celu osiągnięcia celów biznesowych oraz rozwiązywać problemy.

Do Twoich podstawowych obowiązków należeć będzie diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również w języku angielskim), udzielanie im wsparcia, rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń oraz współpraca z zespołem technicznym w zakresie bieżących zgłoszeń. Istotnym obszarem będzie również weryfikacja i testowanie nowych funkcjonalności w systemie oraz współpraca z programistami.

Obecnie w pełni pracujemy zdalnie, więc nie ma znaczenia miejsce zamieszkania. Naszą pracę organizujemy w metodykach zwinnych, lubimy KPI oraz uczciwą i otwartą współpracę.

Obowiązki:

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

  • doradztwo Klientom w zakresie korzystania z systemu w celu osiągnięcia celów biznesowych,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
  • rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń telefonicznych w wewnętrznym systemie wsparcia oraz ich dalsza obsługa,
  • współpraca z zespołem technicznym w zakresie bieżących zgłoszeń,
  • wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na zlecenia Klientów,
  • testowanie nowych funkcjonalności oraz współpraca z programistami,
  • rozwijanie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej,
  • usprawnianie pracy własnej poprzez nowe rozwiązanie technologiczne oraz organizacyjne.

Wymagania:

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • nastawienie na Klienta i na pracę zespołową,
  • umiejętności szybkiego analizowania problemów, w tym mocno technicznych i znajdowania rozwiązań,
  • zdolności interpersonalnych i umiejętności komunikacyjnych,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • biegłej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,
  • umiejętności pracy w domu,
  • szybkiego i stabilnego łącza internetowego.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w branży poligraficznej, najlepiej w drukarni etykiet.

Oferujemy:

  • w pełni pracę zdalną wraz z wyposażeniem stanowiska,
  • w przyszłości pocovidowej, pracę w biurze coworkingowym,
  • długoterminową współpracę w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku,
  • pracę jednozmianową w godzinach 9-17,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami informatycznymi,
  • spotkania integracyjne na żywo,
  • miłą atmosferę w pracy oraz prowadzenie projektów w metodykach zwinnych (SCRUM).

Aplikowanie:

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy z nami prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres praca@startechnology.pl podając w tytule nazwę stanowiska pracy, na które jest składana aplikacja.

Dodatkowo napisanie w treści wiadomości email odpowiedzi na 5 poniższych pytań:

  • Dlaczego Twoim zdaniem jesteś idealnym kandydatem do tej pracy?
  • Dlaczego zależy Ci na otrzymaniu tej pracy?
  • Dlaczego takie stanowisko Cię interesuje?
  • Czego oczekujesz od pracy, która da Ci poczucie spełnienia?
  • Dlaczego uważasz, że jesteś osobą wyjątkowo dobrze zorganizowaną? (przedstaw co najmniej 3 przykłady ze swojego życia o tym świadczące).
  • Napisz nam również skąd dowiedziałeś o ogłoszeniu?

W wiadomości prosimy dołączyć klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Pokaż